Verwijder uw selectie(s)

Resultaten

Er zijn 8 artikelen gevonden die voldoen aan uw selectie

Te veel resultaten? Verfijn uw resultaten door meerdere trefwoorden te combineren

Bouwen aan de toekomst

2014 was voor NS een jaar van bouwen aan klantgerichtheid, transparantie en samenwerking. Binnen NS richtten we de aandacht op ontkokering, stroomlijning...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Beleving van de treinreis

De tevredenheid van onze Nederlandse reizigers is van veel factoren afhankelijk. In dit hoofdstuk lopen we de belangrijkste aspecten langs die hierop van...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Klanttevredenheid

Over heel 2014 gaf 75% van de reizigers op het hoofdrailnet het reizen per trein een rapportcijfer 7 of hoger.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Webcare en klantenservice

In 2014 verwerkten de medewerkers wekelijks zo’n 120.000 klantcontacten. 84% van de klanten geeft onze klantenservice een 7 of hoger (82% in 2013).

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Toegankelijkheid voor mensen met een functiebeperking

NS wil dat mensen met een functiebeperking prettig met de trein kunnen reizen. Bij 46.000 reizen heeft NS het afgelopen jaar assistentie verleend (2013: 41.000).

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Beleving van treinen

De Treinbelevingsmonitor (TBM) onderzoekt hoe veranderingen in de trein de waardering van reizigers over de kwaliteit van de trein en de treinreis beïnvloedt.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Stationsbeleving

Stations vervullen voor de reiziger een belangrijk onderdeel van zijn deur-tot-deurreis: een positieve beleving van het station draagt bij aan de algehele...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Extra aandacht voor de klant

Met extra aandacht voor de klant vergroten we zijn handelingsperspectief en geven we informatie over hinder en buitendienststellingen.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag