Verwijder uw selectie(s)

Resultaten

Er zijn 4 artikelen gevonden die voldoen aan uw selectie

Te veel resultaten? Verfijn uw resultaten door meerdere trefwoorden te combineren

Webcare en klantenservice

In 2014 verwerkten de medewerkers wekelijks zo’n 120.000 klantcontacten. 84% van de klanten geeft onze klantenservice een 7 of hoger (82% in 2013).

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Extra aandacht voor de klant

Met extra aandacht voor de klant vergroten we zijn handelingsperspectief en geven we informatie over hinder en buitendienststellingen.

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Dienstregeling 2015: minimaal elk halfuur een trein

NS rijdt in de nieuwe dienstregeling, die inging op 14 december 2014, met meer treinen: elk station krijgt overdag minstens eens per halfuur een trein in...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag

Verbeterde reisinformatie

Jaarlijks geeft NS ruim 500 miljoen reisadviezen over de dienstregeling, werkzaamheden en verstoringen. Met goed reisadvies krijgt de reiziger meer controle...

Toevoegen aan Mijn verslag Toegevoegd aan NS verslag