NS staat voor flinke uitdagingen, zowel operationeel met de nieuwe concessie als financieel: kosten besparen en resultaat verbeteren is noodzaak. De raad...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
De tevredenheid van onze Nederlandse reizigers is van veel factoren afhankelijk. In dit hoofdstuk lopen we de belangrijkste aspecten langs die hierop van...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Over heel 2014 gaf 75% van de reizigers op het hoofdrailnet het reizen per trein een rapportcijfer 7 of hoger.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
In 2014 verwerkten de medewerkers wekelijks zo’n 120.000 klantcontacten. 84% van de klanten geeft onze klantenservice een 7 of hoger (82% in 2013).
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
De veiligheid van onze reizigers en medewerkers staat bij NS voorop. Het veiligheidsgevoel van klanten op stations en in de trein steeg in 2014: 80,2% geeft...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
NS wil dat mensen met een functiebeperking prettig met de trein kunnen reizen. Bij 46.000 reizen heeft NS het afgelopen jaar assistentie verleend (2013: 41.000).
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
De Treinbelevingsmonitor (TBM) onderzoekt hoe veranderingen in de trein de waardering van reizigers over de kwaliteit van de trein en de treinreis beïnvloedt.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Stations vervullen voor de reiziger een belangrijk onderdeel van zijn deur-tot-deurreis: een positieve beleving van het station draagt bij aan de algehele...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Met een CO2-uitstoot die per reizigerskilometer zo’n 75% lager ligt dan de gemiddelde auto, is reizen per trein beter voor het milieu dan veel andere vormen...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag