NS staat voor flinke uitdagingen, zowel operationeel met de nieuwe concessie als financieel: kosten besparen en resultaat verbeteren is noodzaak. De raad...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
NS wil dat mensen met een functiebeperking prettig met de trein kunnen reizen. Bij 46.000 reizen heeft NS het afgelopen jaar assistentie verleend (2013: 41.000).
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Stations vervullen voor de reiziger een belangrijk onderdeel van zijn deur-tot-deurreis: een positieve beleving van het station draagt bij aan de algehele...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Met tal van maatregelen wil NS in de toekomst het energieverbruik verminderen. Zo zullen onze nieuwe en gemoderniseerde treinen veel efficiënter in...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
NS had in 2014 ruim 17,5 miljoen kilogram afval uit werkplaatsen, stations, treinen en kantoren. Ons streven is om zuiniger te worden met materialen en we...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
De reiziger staat in de dienstverlening van NS centraal. Onze medewerkers leveren een grote bijdrage aan de manier waarop die zijn reis beleeft en onze...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Op 9 juli 2014 was Nederland het eerste land ter wereld waarin iedereen die met het OV reist met één kaart in- en uitcheckt. Met één kaart kun je met alle...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
14% van de treinreizigers kiest de auto voor de reis naar het station. Afgelopen jaar hebben we ruim 1.500 parkeerplaatsen gebouwd of verbeterd.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
NS zorgt samen met ProRail voor veilige, logische en leesbare looproutes op en rond stations. In 2014 hebben we een grote stap gezet in het herleiden van...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag