Met een CO2-uitstoot die per reizigerskilometer zo’n 75% lager ligt dan de gemiddelde auto, is reizen per trein beter voor het milieu dan veel andere vormen...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
NS had in 2014 ruim 17,5 miljoen kilogram afval uit werkplaatsen, stations, treinen en kantoren. Ons streven is om zuiniger te worden met materialen en we...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Met dagelijks meer dan 1 miljoen reizen met de trein en bus heeft NS in Nederland een grote impact op de maatschappij: in mobiliteit, veiligheid, emissies...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Vorig jaar berekenden wij de maatschappelijke impact van NS op het milieu. Dit jaar breiden wij deze berekening uit met onze sociaaleconomische impact. De...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
De negatieve milieu-impact is vooral het gevolg van het gebruik van fossiele brandstoffen voor het rijden van treinen. Het gebruik van fossiele brandstoffen...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
NS en haar ketenpartners creëren sociaaleconomische impact door mobiliteit te bieden en de samenleving in de gelegenheid te stellen zich van A naar B te...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
NS kan bijdragen aan veiligheid in de maatschappij door veilig vervoer en een veilige omgeving te bieden aan reizigers en medewerkers. Bij NS werken we aan...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
NS heeft een positieve sociaaleconomische impactop de maatschappij door kennis, vaardigheden en talenten van medewerkers te ontwikkelen, door naar duurzame...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
NS heeft een sociaaleconomische impact op de maatschappij door eigen bestedingen zoals inkoop, investeringen en salarissen. Door deze bestedingen draagt NS...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag