Operationele prestaties
|
|
Implementatie HSL-aanbod ICT Continuity |
Punctualiteit |
|
Punctualiteit1 |
|
Punctualiteit |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
% aankomstpunctualiteit |
|
93% |
|
95% |
|
 |
|
|
|
|
|
|
% reizigerspunctualiteit |
|
90,50% |
|
92% |
|
 |
|
|
Gastvrijheid, vervoerscapaciteit |
|
|
|
Bezettingsgraad |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Toegankelijkheid1 |
|
Bezettingsgraad |
|
99% |
|
98,9% |
|
 |
|
|
|
|
Duurzame mobiliteit1 |
|
Bezettingsgraad dal |
|
6%-punt stijging in vijf jaar, 2012: 28,4% |
|
28,3% |
|
 |
|
|
Vervoerscapaciteit, gastvrijheid |
|
Klanttevredenheid1 |
|
Materieelonttrekking onderhoud |
|
12% |
|
12,6% |
|
 |
|
Materieeltekort |
|
|
Duurzame NS2 |
|
Duurzame bedrijfsvoering |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Energie-efficientie tractie |
|
72% |
|
74% |
|
 |
|
|
|
|
|
|
Afvalreductie en recycling |
|
17% minder afval, 60% hergebruik (2017) |
|
4% minder tov 2012 en 32% hergebruik |
|
 |
|
|
|
|
|
|
Stiller vervoer |
|
100% (2030) |
|
95% |
|
 |
|
|
|
|
Inkoopbeleid1 |
|
Duurzaam inkopen |
|
100% (2017) |
|
50% |
|
|
|
|
Gastvrijheid |
|
|
|
Spoorwegveiligheid |
|
|
|
|
|
|
|
Veiligheidsincident |
|
|
|
|
Aantal rood sein passages |
|
115 |
|
101 |
|
 |
|
|
|
|
Transparantie1 |
|
Transparantie |
|
|
|
|
|
|
|
Portfoliokeuzes |
|
|
|
|
Positie transparantiebenchmark |
|
top 10 |
|
1e plaats |
|
 |
|
|
Gastvrijheid |
|
Aantrekkelijke werkgever1 |
|
Medewerkers |
|
|
|
|
|
|
|
Arbeidsonrust |
|
|
|
|
Positie index beste werkgever |
|
top 10 (2017) |
|
16 |
|
 |
|
|
|
|
|
|
LTIF ratio |
|
3,8 |
|
3,3 |
|
 |
|
|
|
|
|
|
Ziekteverzuim |
|
4,90% |
|
5% |
|
 |
|
|