De tevredenheid van onze Nederlandse reizigers is van veel factoren afhankelijk. In dit hoofdstuk lopen we de belangrijkste aspecten langs die hierop van...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Over heel 2014 gaf 75% van de reizigers op het hoofdrailnet het reizen per trein een rapportcijfer 7 of hoger.
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
De veiligheid van onze reizigers en medewerkers staat bij NS voorop. Het veiligheidsgevoel van klanten op stations en in de trein steeg in 2014: 80,2% geeft...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
NS wil dat mensen met een functiebeperking prettig met de trein kunnen reizen. Bij 46.000 reizen heeft NS het afgelopen jaar assistentie verleend (2013: 41.000).
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Stations vervullen voor de reiziger een belangrijk onderdeel van zijn deur-tot-deurreis: een positieve beleving van het station draagt bij aan de algehele...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Met een CO2-uitstoot die per reizigerskilometer zo’n 75% lager ligt dan de gemiddelde auto, is reizen per trein beter voor het milieu dan veel andere vormen...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Met tal van maatregelen wil NS in de toekomst het energieverbruik verminderen. Zo zullen onze nieuwe en gemoderniseerde treinen veel efficiënter in...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Een naadloze reis van begin tot eindbestemming maakt het voor reizigers aantrekkelijker om voor het openbaar vervoer te kiezen. De invoering van de...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag
Op 9 juli 2014 was Nederland het eerste land ter wereld waarin iedereen die met het OV reist met één kaart in- en uitcheckt. Met één kaart kun je met alle...
Toevoegen aan Mijn verslag
Toegevoegd aan NS verslag